Karolina - opinia (1) Serdecznie polecam. Jestem bardzo zadowolona zarówno z rolet zewnętrznych jak... Karolina Sylwia - opinia (1) Terminowo i rzetelnie. Pełen profesjonalizm w realizacji przyjętego... Sylwia Małgorzata - opinia (1) Firma godna polecenia, szybko solidnie ,na czas , bardzo dobry kontakt z... Małgorzata
Michał - opinia (1) Świetna firma. Szybko, fachowo, bez zarzutu! Michał Zadowolony Klient - opinia (2) Szeroka oferta, doradztwo na najwyższym poziomie, profesjonalny montaż i to... Zadowolony Klient Mariola Sulkowska - opinia (1) Super firma. Pan przyjechał punktualnie i wykonał wszystko o co poprosiłam... Mariola Sulkowska Mariusz - opinia (2) Rzetelna i fachowa obsługa, doradztwo na najwyższym poziomie, a realizacja... Mariusz ori - opinia (1) właśnie skorzystałem z usługi -montaż moskitiery jestem zadowolony -montaż... ori Paweł - opinia (1) Krótki czas realizacji (niecałe 2tygodnie - rolety/plisy, nie znam się),... Paweł Paweł - opinia (1) Okazuje się, ze Rolety Cross to nie tylko rolety, ale też niestandardowe... Paweł Jacek - opinia (1) Szybko, profesjonalnie, czysto, uczciwie Jacek Magda - opinia (1) Gorąco polecam, terminowo i bardzo profesjonalnie Magda Sandra - opinia (1) Terminowo i rzetelnie. Pełen profesjonalizm w realizacji przyjętego... Sandra Ewa z Gdyni - opinia (1) Gorąco polecam!!! Najwyższy poziom i profesjonalizm pod każdym względem!!!... Ewa z Gdyni Izabela - opinia (1) Solidność, punktualność, pomysłowość, doskonałe doradztwo. Gorąco i z czystym... Izabela Karolina - opinia (1) Rzetelny i konkretny fachowiec, doskonale znający temat. Cierpliwie... Karolina Marek Szczepanik - opinia (1) Bardzo polecam współpracę z firmą Cross. Bardzo fachowa obsługa i doradztwo.... Marek Szczepanik Marta - opinia (1) Polecam wszystkim z czystym sercem️Godny polecenia fachowiec. Posiada szeroką... Marta Ewelina - opinia (1) Pełen profesjonalizm, duży wybór materiałów, merytoryczna porada który... Ewelina alicja - opinia (1) Terminowo i rzetelnie.