Rozczarowanie

Chodziłam do Pani Renaty, ZAWSZE byłam zadowolona, a teraz niespodzianka - już nie pracuje. Umówiłam się do Pani Beaty (5 dni przed wizytą), w umówiony dzień słyszę, że jest "mały poślizg" - 1h! Żadnej informacji przed wizytą (a dzień wcześniej sms z przypomnieniem terminu). Na moje pytanie Pani recepcjonistka z rozbrajającym uśmiechem odpowiedziała "jakoś tak wyszło", no i że zgubiła mój nr telefonu(czyżby?). Cóż, z braku innych możliwości czasowych (napięte terminy)oddałam się (nie bez obaw) w ręce innej fryzjerki (imienia nie znam). Pani bez inwencji, z przeciętnymi zdolnościami - zafarbowała i podcięła włosy bez zastrzeżeń, ale i bez rewelacji. ..en vogue proponuję przyjrzeć się pracy recepcji, gdyż z takim podejściem do Klienta, można stracić wielu oddanych i tych stałych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Dziękujemy Pani za wyrażenie swej opinii. Z Pani relacji wynika jednoznacznie, że w opisywanym przypadku jakość obsługi była poniżej Pani oczekiwań i naszych standardów. Przepraszamy Panią serdecznie i z pewnością z pokorą przyjmujemy uwagi dotyczące pracy recepcji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0