Odpowiedź obiektu:
Klient bardzo wulgarny z którym nie ma o czym rozmawiać, gdyż sam wie ile trwa zlokalizowanie i naprawa nietypowej usterki. Córka autora opinii odbierała samochód, więc z nią wstępnie rozmawiałem i wytłumaczyłem złożoność problemu. Opowiedziałem co było po mierzone i jaki jest plan na naprawę. Pani po konsultacji telefonicznej z ojcem powiedziała, że tata jest bardzo zły i że chce z nami pozozmawiać. Rozmowa przez telefon była hamskim monologiem i rozpoczęła się od krzyków:
Ku**a jadę z policją, musicie mi ku**a wydać ten samochód, załóżcie mi sprawę cywilną... itd.
To nie jest Nasz poziom dyskusji więc nic nie odpowiedziałem, a klient się rozlączył. Nigdy więcej nie będziemy naprawiać samochodu autora opinii.
Bardzo nietypowe uszkodzenie. Życzę powodzenia w naprawie, w kwocie poniżej 250 zł.
3
0