Rozczarowujące

1. Ceny z czapi zupełnie inne w menu na stronie inne w resteuracji a jeszcze inne w menu szefa kuchni.
2. Pan kelner nie rozumie zamówienia czego skutkiem są zamawiane kilkukrotnie przekąski.
3. Ceny win z czapki nie przystają do jakości ... mozna znaleźć klimatyczne knajpki z dużo niższymi cenami wina o podobnej lub lepszej jakości.
4. Do rachunku doliczana jest cena "obsługi gastronomicznej" o czym nie uprzedza się klienta na wstępie .. w menu też nie ma o tym mowy.
5. Spora ilość zagranicznych turystów z pobliskiego Hiltona - to powoduje windowanie cen - bo niczym innym nie można ich tłumaczyć.
6. Crem brule jeden z lepszych jaki jadłem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Rozczarowujące

Hmmm.. ja tam nie zauwazylem roznicy w cenach na stronie i w restauracji.

A jedzenie pyszne,

POLECAM!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0