Różnie ceny pomiędzy metką na towarze a zakodowaną w kasie
Od pewnego momentu zauważyłem, że ceny niektórych towarów mają dwie ceny - na metce i w kasie, oczywiście na niekorzyść klienta. W ostatnich kilku miesiącach kilkakrotnie kupowałem towar i za każdym razem na danym towarze te różnice występowały. Co prawda różnice były niewielkie, niecała złotówka na opakowaniu (około 10% ceny produktu) ale takie celowe działanie (w większości wypadków zwracałem się o zwrot nadpłaconej kwoty do punktu obsługi klienta oraz informowałem o powtarzającej się sytuacji niewłaściwego oznakowania - nie skutkowało to żadną reakcją) świadczy o braku profesjonalnego podejścia do klienta.
Zastanawiam się jak zareagowałby producent na takie podejście Auchan do ich produktów, które nie tylko zniechęca do zakupów w sklepie Auchan ale także zniechęca do zakupów danych produktów również w innych sklepach.
Chciałem napisać maila do Auchan o tym ale wysłanie do nich wymaga zgody na przysyłania informacji handlowych co kompletnie mi nie odpowiada.
Wydaje mi się, że takim podejściem do klienta na pewno nie wzbudzą zaufania do swojej sieci.
Zastanawiam się jak zareagowałby producent na takie podejście Auchan do ich produktów, które nie tylko zniechęca do zakupów w sklepie Auchan ale także zniechęca do zakupów danych produktów również w innych sklepach.
Chciałem napisać maila do Auchan o tym ale wysłanie do nich wymaga zgody na przysyłania informacji handlowych co kompletnie mi nie odpowiada.
Wydaje mi się, że takim podejściem do klienta na pewno nie wzbudzą zaufania do swojej sieci.