Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie,
Nasza restauracja , uważana notabene przez Naszych Gości z całej Polski , za jedną z najlepszych w trójmieście , przyżądza dania bez użycia pół produktów , tak więc w momencie zamówienia konkretnego dania(W Pana przypadku był to łosoś casalinga i polędwica w sosie gorgonzola) wszystko jest przygotowane "od ręki" przez naszych kucharzy i czas oczekiwania wynosi około 25 minut . W/w sytuacja miała miejsce w chwili kiedy cała restauracja była zajęta przez Gości tak więc z przyczyn , które podaje wyżej czas oczekiwania wydłużył się do około 35 minut , wówczas zapytał się Pan ile jeszcze czasu mają Państwo czekać i na moją opdpowiedż ,że jeszcze chwile(Państwa dania były już nakładane) ,zaczął się Pan awanturować i podniesionym głosem głośno komentować "jakaż to wielka niegodziwość Pana spotkała" . Na moje prośby o spokój i zapewnienia ,że za moment otrzyma Pan zamówione potrawy ,reagował Pan jeszcze bardziej złośliwym i głośnym zachowaniem , wprowadzając tym w zażenowanie i zakłopotanie Gości przebywających wówczas w restauracji ,wśród których byli między innymi znani trójmiejscy lekarze.Nie mogąc dojść z Panem do poruzumienia nakazałam Panu opuszczenie restauracji po uprzednim uiszczeniu rachunku równierz za potrawy , które były już gotowe , gdyż Pana zachowanie ,skądinąt pasująjce do budki z kebabem a nie restauracji ,zakłócało spokój reszcie Naszych Gości , którzy dopiero po opuszczeniu przez Pana restauracji , mogli w spokoju zjeśc swoje posiłki.
Jeżeli chodzi o sprawe związana z obsługą to zamówienie było przyjmowane dwukrotnie:najpierw napoje które został podane po pięciu minutach razem ,z uwzględnieniem życzenia Pańskiej żony dotyczącego przelania napoju dla dziecka do butelki, a pózniej zamówienie na jedzenie , które przyjeła kelnerka lepiej znająca menu(gwoli ścisłości były wówczas tylko dwie kelnerki , a nie trzy jak Pan sugeruje).
Jest mi niezmiernie przykro ,że reszta Gości musiała być świadkami mojej reakcji i wyrzucenia Pana z restauracji , gdyż prowadząc przez 15 lat restauracje uważam ,że dobro gości jest najważniejsze ale nigdy nie pozwole na takie chamskie i prostackie zachowanie w mojej restauracji.
Uważam więc za śmieszne Pana pomówienia i próbe oczernienia mojej restauracji , która jak ulał pasuję do Pana gróżb wypowiadanych podzczas opuszcania restauracji , że "jescze was załatwie".
Drodzy Państwo w/w opinia obrazuje nam jak można przekolorować zdanie na temat restauracji.
Dziękuję Państwu za wszystkie opinie zarówno te dobre jaki i negatywne ale pisane szczerze i zapraszam do restauracji aby osobiście przekonali się Państwo jaką klasę reprezentujemy.
0
0