Sebastian - opinia
Zamówiłem serwis do zmywarki. Zaczęło się od błędnej diagnozy i wyceny. Podano mi cenę 350 PLN za wymianę uszczelki. Dość droga, ale zgodziłem się. Uszczelka została wymieniona. Zmywarka jednak nie działała. Serwisant więc stwierdził, że wymienić trzeba pompę myjącą z grzałką, co dawało całkowity koszty naprawy 1170 PLN czyli tyle co tania nowa zmywarka. Gdyby to wiedział od początku nie zgodziłbym się. Ceny podane na stronie serwisu są nieprawdziwe - znacznie zaniżone.
Nowy serwisant dokonujący wymiany pompy przyjechał za kilka dni. Trafił pod zły adres, a komunikacja z nim była utrudniona - nie mówił on po polsku.
Demontaż przeprowadził on mało zgrabnie trącają meble dookoła. Nie był też pewny swoich działań - konsultował je telefonicznie z inną osobą.
Przy ponownym montażu musiałem zwrócić mu uwagę, że zostało kilka śrubek.
Na zakończenie serwisant nie wykonał testu czy wszystko działa - zrobił to dopiero na moją wyraźną prośbę, dzięki czemu wykryto drobne problemy.
Usługa była zaplanowana na 1h, jednak w rzeczywistości trwała 3 h.
Mimo zapewnień podanych na stronie serwisant nie był wyposażony w terminal - płatność kartą nie była możliwa.
Nowy serwisant dokonujący wymiany pompy przyjechał za kilka dni. Trafił pod zły adres, a komunikacja z nim była utrudniona - nie mówił on po polsku.
Demontaż przeprowadził on mało zgrabnie trącają meble dookoła. Nie był też pewny swoich działań - konsultował je telefonicznie z inną osobą.
Przy ponownym montażu musiałem zwrócić mu uwagę, że zostało kilka śrubek.
Na zakończenie serwisant nie wykonał testu czy wszystko działa - zrobił to dopiero na moją wyraźną prośbę, dzięki czemu wykryto drobne problemy.
Usługa była zaplanowana na 1h, jednak w rzeczywistości trwała 3 h.
Mimo zapewnień podanych na stronie serwisant nie był wyposażony w terminal - płatność kartą nie była możliwa.