Skandaliczna nierzetelność

Firma nierzetelna w sposób wprost skandaliczny. Okres realizacji zamówionych drzwi przekroczył zadeklarowany o kilka tygodni. Brak jakichkolwiek informacji ze strony Entry. Brak telefonów z wyjaśnieniami mimo licznych zapewnień, że się pojawią. Obsługa skrajnie nieprofesjonalna. Drzwi, mimo, iż zdecydowanie nie należały do tanich rozkleiły się (wszystkie zakupione skrzydła) zaś realizacja reklamacji trwa już dwa miesiące. W tym czasie cały dom bez drzwi a obsługa.... ignoruje problem. Do tej pory nie padło nawet zwyczajne "przepraszam". Terminy realizacji zmieniane z dnia na dzień. Można odnieść wrażenie, że pracownicy firmy nie komunikują się ze sobą na wzajem w ogóle. Analizując sposób obsługi klienta można odnieść wrażenie, że firmie Entra przyświeca jedna tylko zasada: "Wydoiłeś klienta z kasy - możesz go zatem spokojnie olać". Unikać jak ognia!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Rozwiązanie niedogodnej sytuacji

Pragnę poinformować, że umówiony został montaż reklamowanych drzwi, a klientowi zaproponowaliśmy finansową rekompensatę w związku z wydłużonym okresem naprawy. W imieniu firmy Entra przepraszam za zaistniałą sytuację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Rozwiązanie niedogodnej sytuacji

przeraża mnie to co tutaj przeczytałam,ponieważ kupiłam drzwi malowane,których jakość pozostawia wiele do życzenia .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0