Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak żenująco niskim poziomem obsługi klienta. Pani za kasą (ze wschodnim akcentem) to kompletna pomyłka. Tracicie klientów przez taką osobę. Na samym wstępie Pani w lekceważący sposób poinformowała mnie, że nie będzie mi nic tłumaczyć, bo wszystko mam napisane na tablicy. Gdy otrzymałam 1 porcję (2 smaki) zamiast dwóch usłyszałam, że ona się mnie nie musi o nic pytać (w domysle, czy chce na 1 czy na dwóch wafelkach. Byłam ze znajomym, który lodów nie kupował, więc Pani zapewne wydedukowała że lody kupuję również jemu). Na pytanie czym jest 1 porcja usłyszałam odpowiedź że to są 3 smaki :) Ja za taką obsługę podziekuję. Mam wątpliwości czy Pani w ogóle ogarnia "menu". Zarówno ja, jak i mój towarzysz byliśmy zszokowani poziomem obsługi przez tą Panią. Lody także mnie rozczarowały, jednak gdyby nie obsługa dałabym im jeszcze jedną szansę. Tymczasem była to moja ostatnia wizyta. Nie polecam i będę szczerze odradzać każdemu.