Słabo, nie polecam

Bardzo słaba jakość sygnału telewizyjnego, ceny zdecydowanie za wysokie. Obsługa klienta słaba, przedstawiciele handlowi oszukują, a w momencie gdy się chce rozwiązać umowę są już nawet wprost chamscy.

Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście.

Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Słabo, nie polecam

Zgadzam się całkowicie z przedmówcą, kablówka jest do bani !! , a zgłaszanie usterek nic nie daje , tylko dodatkowe nerwy !! Nic nie robią sobie z ludzi , a kasują duże pieniądze . Wypowiem im umowę !
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Słabo, nie polecam

Mam ten sam Problem z ta telewizja ostatnio przeszedłem na pakiet cyfrowy Konsultantka przed zawarciem umowy zachwalała mi jak Arab wielbłada ze co to ja nie będe miał okazało sie ze po podłaczeniu Tunera z telewizorem trzeba operowac dwoma pilotami jednym zmieniac kanały drugim regulowac glos konsultanci stwierdzili ze na kablu HDMI nie ma mozliwosci przesylu glosu znaczy regulacji zaproponowali mi zakup kina domowego i podlaczenie go czinczami po dalszych perturbacjach jedem widać troche mądrzejszy powiedzial ze tunery maja zły wgrany soft i ze juz to zglaszali zastanawiam sie po jaka cholere cyfryzuja Kablówke nie bedąc przygotowani koniec umowy i podziekuje tym Panom
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0