Słabo, nie polecam
Bardzo słaba jakość sygnału telewizyjnego, ceny zdecydowanie za wysokie. Obsługa klienta słaba, przedstawiciele handlowi oszukują, a w momencie gdy się chce rozwiązać umowę są już nawet wprost chamscy.
Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście.
Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.
Do tego w biurze obsługi kolejki są koszmarne, nawet po kilka godzin czekania. A oczywiście dołączyć jakąkolwiek usługę mogą na telefon ale już rezygnacja czy zmniejszenie to tylko osobiście.
Jak mają awarie i przez tydzień nie ma internetu lub kablówki to i tak masz za to zapłacić, można składać reklamacje to może Ci odliczą od następnego rachunku.