Smart Body Trainer

Trener personalny

Gdańsk, Partyzantów 8

Blanka - opinia (1) Od pół roku korzystamy z oferty Smart Body Trainer. Naszym trenerem jest... Blanka Hania - opinia (2) pełen profesjonalizm! Ze Smart Body Trainer trenuję od 4 miesięcy. Monika nie... Hania Bartosz - opinia (1) Różnorodne ćwiczenia, brak monotonii, fajnie dobrana dieta oraz miły kontakt... Bartosz