Śmiech na sali a nie kurier.

Po to płacę za kuriera, żeby dojechał szybciej niż poczta. Paczki jak nie było, tak nie ma, nikt nie dzwoni, status na stronie się nie zmienia, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem.
Firma pierwsza w kolejce do likwidacji - po co zabierać robotę GLS i DHL, którzy zawszą zdążają na czas!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Śmiech na sali a nie kurier.

Szanowny Panie, zależy nam na profesjonalnej obsłudze naszych Klientów, dlatego chcielibyśmy wyjaśnić Pana sprawę. Zgodnie z regulaminem kurier powinien dostarczyć przesyłkę pod wskazany przez Nadawcę adres. Chcielibyśmy dowiedzieć się czemu tym razem było inaczej, dlatego w miarę możliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com). Proszę przekazać opis sytuacji wraz z numerem paczki i kontaktem telefonicznym. Po zbadaniu sytuacji nasz konsultant niezwłocznie skontaktuje się z Panem w celu wyjaśnienia sprawy.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0