Ja osobiście pracuje we Flaucie już 2,5 roku :) i moge się wypowiedzieć na temat personelu w mojej pracy i chyba to ja wiem najlepiej jak to jest z klimatem , wystrojem, obsługą i przystępnością cen. Przyznam ,że przykro mi się robi jak czytam komentarze tutaj , bo pomimo to , że jest tu tyle negatywnych komentarzy coraz więcej przybywa nam klientów . Jeżeli chodzi o tych stałych to jest ich naprawde wiele i jakoś jeszcze się nie zrazili , a niektórzy przychodzą praktycznie codziennie :). Co do pana o skradzionym portfelu jest to jednorazowy problem , znam tą sytuację bo o niej słyszałam od współpracowników , ale wiem , że policja się tą sprawą dobrze zajeła . Wydaje mi się , że niekiedy klienci od obsługi zbyt dużo wymagają .Zdecydowanie jest nas za mało żeby spełnić wszystkie życzenia klientów. Często wychodziłam kiedyś z pracy z płaczem bo tak klienci traktują obsługę niekiedy nie mają żadnych zachamowań .