Stały klient?
Dzień dobry, z całym szacunkiem dla Pana właściciela oraz dla świetnego personelu muszę wyrazić ta opinię. Z Akademosem jesteśmy związani na dobre od ponad dwóch lat, czemu związani?-bo chodzi tam moja cała rodzina, ja osobiście biegam tam ponad cztery lata. I z przykrością stwierdzam, że rozglądam się za innym klubem!! Prosty powód: nie można doprowadzać do sytuacji, że na zajęcia na godz. 18.30 czy 19.30 nie można się zapisać, tylko trzeba osobiście odebrać numerek ok godz. 13. Jest to absurd, ponieważ aby pójść na zajęcia muszę odwiedzić Akademos dwa razy!! Dlaczego? Czy naaprawdę nie doceniacie stałych, wieloletnich klientów? Czy nie zależy Państwu na nieskazitelnej opini?Chodzę regularnie na cycling, wiosła, i inne zajęcia a Państwo mają w nie powiem gdzie moją osobę i reszte stałych bywalców. Ważniejsze ( niestety) są osoby, które na dwa miesiące przed plażą chcą zrobić się na nie wiem jakie gwiazdy.
Liczę, że system zapisów na zajęcia się zmieni w najbliższym czasie a moje opinia nie pozostanie Państwu obojętna.
Liczę, że system zapisów na zajęcia się zmieni w najbliższym czasie a moje opinia nie pozostanie Państwu obojętna.