Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu osobistego, później obciążają nie zgodnie z umową 60 zł za nie terminowy zwrot sprzętu (w umowie mam zapis że mam na do 14 - 180 dni). Nie reagują na zgłoszenia telefoniczne - proszą aby pisać reklamację w panelu klienta. NA reklamację w panelu nie odpowiadają. Międzyczasie wysyłają kolejne wezwania do zapłaty !smsem! . Po 2 miesiącach dzwoni do mnie windykacja, ze zalegam 60 zł + odsetki. Wysyłam zatem wyjaśnienie po czym dostaje po paru miesiącach odpowiedź mailem, z załączoną w pliku pdf odpowiedzią datowaną na 2 miesiące wstecz (sic!). Odpisuje, że na fałszowanie dokumentów jest paragraf. Ta firma to jakiś żart w traktowaniu klientów. Jak masz przedłużyć umowę to dzwonią raz dziennie, przedstawiają coraz to bardziej korzystne oferty ale jak już podpiszesz to mają klienta w ciemnej dupie. Jeśli szanujecie swój czas i nerwy - odpuście sobie Vectrę