Strata czasu

Temat dostępny też na forum: Centrum Serwisowe
Nie dosyć, że wiecznie mają zamknięte i wywieszają kartkę "Zaraz wracam", to jak już jeszcze z nimi się uda spotkać, to kłamią co do terminowości.

Beznadziejna firma, strata czasu na nich, żęruja na emerytach, których koło nich pełno i którzy nie mają pojęcia co to obsługa odpowiednia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Strata czasu

Z pokorą przyjmujemy pierwszą od 7 lat,negatywną opinię dotyczącą naprawianego przez nas sprzętu RTV.Każdy klient powierzający sprzęt do naprawy,po oględzinach sprzętu, jest telefonicznie informowany o kosztach związanych z jego naprawą.Po wykonaniu naprawy, informujemy klienta o terminie odbioru sprzętu/nie ma potrzeby aby przychodzić dwa razy dziennie z zapytaniem o naprawiany sprzęt/.Niejednokrotnie,oddawany do naprawy sprzęt ma 20,30 lat.Szanujemy decyzję każdego klienta co do opłacalności takiej naprawy i staramy się każdemu pomóc.Problemem jest natomiast zdobycie nowych części do takich napraw,które to w następstwie przeciągają się w czasie.
Przedmówca użył sformułowania "żerują na emerytach" i następnie w ocenie ,w pozycji przystępność cen wystawił jedyną pozytywną ocenę 4,co jest dla nas wielce niezrozumiałe.Z poważaniem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0