Szafy indeco czy komandora??? Proszę doradźcie!!!!

mam dylemat

mialam juz 2 projektantow do zabudowy 2 szaf i nie wiem ktorych wybrac..
ceny podobne

i w sumie obsluga tez ok i terminy sa w miarę przystepne

pomóżcie , doradźcie...`
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: szafy indeco czy komandora??? proszę doradźcie!!!!

Komandor to podobno lepsza marka ale chyba tylko tyle.Tak naprawdę wszystko zależy od wykonawstwa.Elementy mechaniczne takie same,płyty okleinowane również.Ja osobiście miełem w poprzednim mieszkaniu Indeco i byłem zadowolony.Pozdrawiam
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 6

też mam indeco, biuro przy ul. partyzantów w Gdańsku, szczerze polecam, fachowe wykonanie i doradztwo
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 12

Tak jak pisze Robert, wszystko zależy od wykonawstwa. Różnice pomiędzy obiema firmami polegaja tylko na innych pionach (rączki), pozostałe czyli szyny, wózki, są takie same. Jestem stolarzem i ja osobiście wybrałbym Indeco lub Senatora. Tak jakoś bardziej przypadły mi do gustu:)
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1

Obecnie na pewno wybrałbym indeco, komandor lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Senator - jak najbardziej, ale z tej dwójki indeco.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 3

Indeco swoja fuszerka zabija, uwazam ze nie nadaja sie do zabudowy mieszkania, totalna masakra jesli chodzi o jakosc. KOMANDOR SUPER!!!!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 12

Poszukuję osób, którym Firma Komandor pobrała zawyżony VAT, po czym wystawiła fakturę korektę i nie oddała nadpłaconego VATu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Mialam identyczna sytuacje
pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jesteś pracownikiem Komandora?
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zdecydowanie odradzam Senator w Łodzi
Cena za szafę mocno wygórowana za zastosowane najtańsze materiały !