Szkółka Ogrodnicza - gdzie?

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko
Czy możecie mi polecić jakąś sprawdzoną szkółke ogrodniczą? Chciałabym kupic kilka drzewek i krzewów ozdobnych, oraz hortensje i zioła..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

w Koleczkowie - kupuję tam od lat
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

jak się nazywa? Może to to?

http://miejsce.trojmiasto.gazeta.pl/miejsca_trojmiasto/161566292/Mieczys%C5%82aw+Parchem+Iglak+Sklep+Ogrodniczy+Szk%C3%B3%C5%82ka+Ro%C5%9Blin+Ozdobnych/miasto-Koleczkowo/p/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

tak, Iglak :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

dzięki :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

dziewczyny ja jestem początkującą "ogrodniczką" :-) w ten weekend wsadziłam na działce kilka krzewów owocowych min maliny, porzeczki agrest powiedzcie mi za ile lat te krzaczki będą owocowały, po ilu sezonach? wsadziłam też czereśnie ale to pewnie jeszcze dłużej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

malin możesz się spodziewać już w przyszłym roku, podobnie agrest i porzeczki.Malin możesz mieć dużo i naprawdę dorodne ( choć zależy to od gatunku) natomiast porzeczek będzie mało.
Jeżeli chodzi o czereśnie, to nawet 2-3 lata będziesz musiała poczekać, no i to również zależy od jakości krzewów i drzewek, gatunku a także warunków jakie im stworzysz.
Ja ogrodnictwem zajmuję się trzeci rok i też nabieram doświadczenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza

Graszka dziękuję:-) ja kupiłam działeczkę w zeszłym roku i na początku mówiłam, że będę miała tylko trawkę ale już w tym roku mnie kusi i wsadziłam kilka krzaczków:-) jeżyny wsadziłam na jesień i pięknie się przyjęły już mają pączki:-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szkółka Ogrodnicza