Szukam koleżanki :) 20+

Temat dostępny też na forum: Redłowo
Cześć dziewczyny!
Czy znajdzie się w naszej pięknej, ale trochę samotnej dzielnicy jakaś dziewczyna chętna pójść na kawę, zakupy czy po prostu na spacer z ploteczkami?
Dodam, że nie jestem młodą mamą, ale obudziłam się pewnego dnia ze wszystkimi przyjaciółmi za granicą ;)
Mam 22 lata, studiuję, uwielbiam zwierzęta i można ze mną pogadać na każdy(!!!) temat.
Piszcie, umówmy się, wyjdźmy wreszcie z domu! :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szukam koleżanki :) 20+

Hej hej :)
Ja z Orłowa, więc niedaleko. Co prawda ja jestem młodą mamą (25 l, synek 9 mc), ale nie jestem z tych co tylko o dziecku gadają ;) Jeśli Ci to nie przeszkadza to napisz do mnie na priv, umówimy się na jakiś spacer czy kawkę :)

Hejka Truska ja też jestem z Orłowa, mam 29 lat i szukam koleżanki do spacerów, jazdy na rowerze itp. podaj proszę jakiś namiar do siebie :)

Kiki podaj maila do siebie

pisz na lalalaaaj@gmail.com !!!! Mam 21 lat, mieszkam w Orłowie, studiuję, pracuję, jestem pogodna, roześmiana, rozgadana!!!! :)

Droga Kiki... Czy możesz mi wyjaśnić po co umieszczasz takie ogloszenie, tracisz czas, skoro finalnie nawet nie raczysz odpisać ?

Dziewczyny, ja jestem z kamiennego potoku, więc też niedaleko:) Uwielbiam jeździć na rowerze, uprawiam bardzo dużo różnych sportów, mam 27 lat:) Jak macie ochotę się poznać - piszcie marlenek19@o2.pl :)

hej ja mam 22 lata, przeprowadzilam sie z Łodzi tu niedawno i szukam ogarnietego kontaktu do dziewczyn poprostu ktore mogą cokolwiek mi podpowiedziec co gdzie znalezc w redłowie itp. proste sprawy typu gdzie kupic taniej a gdzie nie warto chodzic. moj mail micdzi@o2.pl

Inne tematy z forum

Tabletki powiększające piersi (5 odpowiedzi)

Czy są jakieś? Takie które działaja? Mam niewielki biust, powoduje to u mnie kompleksy ale...

Jaki balsam do ciała polecicie (84 odpowiedzi)

Szukam aktualnie dobrze nawilżającego balsamu do ciała na suchą skórę. Co byście mi polecily?