Szwankuje podejście do klienta

Mówi się,że w restauracjach "klient nasz pan". Niestety to powiedzenie nie odnosi się do la Pampy. Zamówiłem steka średnio wysmażonego (medium).
Otrzymałem dobrze wysmażony (well done). Po zwróceniu uwagi kelnerowi, że jet inaczej niż zamawiałem, kelner zaczął mnie przekonywać, że to ja się nie znam a wszystko jest tak jak powinno być.
Nie takiej reakcji oczekiwałem. Gdyby zależało im na klientach, to ze słowem przepraszam otrzymałbym nowy kawałek mięsa.
Ale najwidoczniej gości maja w La Pampie za dużo- więc ich nie rozczaruję i od dzisiaj na stek będę chodził tam gdzie "komuś" zależy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szwankuje podejście do klienta

Przepraszam za powyżej opisaną sytuacje.Jak najbardziej zależy nam na zadowolonych klientach!Proszę o podanie dokładnej daty Pana wizyty i kontakt tel w celu rekompensaty.Pozdrawiam Właściciel.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0