Zakupiłem u państwa zestaw komputerowy który miał pełnić funkcję media serwera. Od czasu zakupu do awarii urządzenie przepracowało może 200h.
Uszkodzone elementy i zawiozłem do serwisu GRAL. Tak pan z serwisu od razu stwierdził ,że widzi standardowe uszkodzenie jednego z pinów w gnieździe procesora. jak powiedział " często na forach o tym piszą". chciałem zrobić zdjęcie uszkodzenia by pokazać je w serwisie AJS. Sam nie byłem w stanie znaleźć usterki więc poprosiłem Pana z serwisu by mi wskazał miejsce gdzie znajdę usterkę. Tu ku mojemu zdziwieniu Pan z serwisu powiedział ze ma słaby wzrok i że teraz nie widzi tej usterki ale na przyjęciu musi wpisać ze uszkodzony pin w złączu. Dala mnie oczywistym jest ze taka adnotacja będzie powodem do odrzucenie reklamacji. Następnie Pan w serwisie powiedział ze nie przyjmie mi też do reklamacji procesora ponieważ nie ma naklejki z pudełka.