Re: TOTALNY BRAK PROFESIONALIZMU
~Marek Hanc
(15 lat temu)
Przykro mi, że tak złe wrażenie zrobiła na Panu wizyta w naszym salonie. Zapewnianie, że personel od strony technicznej jest dobrze przygotowany do obsługi klientów, chyba na nic sie tu zda. Pozostaje mi jedynie zaprosić Pana do nas ponownie i mam nadzieje, że po tej wizycie Pana zdanie diametralnie sie zmieni. Latem pracuje sporo pracowników sezonowych, którzy rzeczywiście mogą miec problem z obsługa sprzętu i prawdopodobnie taka sytuacja miała miejsce w Pana przypadku.Marne to wytłumaczenie, ale na pewno będe pamiętal o Pana opinii przed nastepnym sezonem wakacyjnym.
Mimo to, zawsze na zmianie powinien byc również doswiadczony pracownik, który umie poradzic sobie w sytuacjach przez Pana opisanych. Jeśli w tym przypadku było inaczej to powazny bład za co bardzo Pana przepraszam.
Przeglądanie stron internetowych nie majacych związku z wykonywaną praca jest kategorycznie zabronione. Gdybym otrzymał taką informację od Pana wówczas, kiedy zdarzenie miało miejsce, nastepnego dnia taka osoba juz by tu nie pracowała.
W naszej pracy hołdujemy zasadzie; "Najważniejszą osobą w firmie jest klient. On może każdego zwolnić, wydając swoje pieniądze gdzie indziej", każdy kto jej uchybia powinien zacząć szukać sobie innej pracy.
Raz jeszcze bardzo Pana przepraszam za wszelkie przykrości jakie spotkały Pana podczas wizyty w naszym salonie.
0
0