TOTALNY BRAK PROFESIONALIZMU (4) NIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY. OBSŁUGA BEZNADZIEJNA - WŁAŚCICIEL ZATRUDNIA... zbulwersowany klient Bardzo zadowolony (2) Rewelacyjna szybkość realizacji zlecenia. Doskonały i rzeczowy kontakt.... Adam wypierd totalny :D (1) obsługa: genialna i do tego przesympatyczna jakość usług: bardzo... aleksandra
Zadowolona (1) Ja ogolnie jesten zadowolona z waszych uslug. Co do obslugi... musze niestety... Barbara Największy minus! (2) Bywam tam raz na jakiś czas, zawsze idę tam z wielką niechęcią! Nie ma tam... Karolina Miła obsługa i dobra jakość usług (1) Polecam Grafik Centrum każdemu kto chciałby wydrukować coś na papierze,... Ada Zadowolony (1) Jestem mile zaskoczony profesionalizmem jaki posiadają pracownicy owej firmy.... Krzyś Przedmówcy sie mylą (1) Jestem prawie codziennie w Grafik Centrum i nie moge nic złego powiedzieć na... Marcin 100 % PROFESJONALIZMU (1) Nie zgadzam się z przedmówcami.Byłem tak kilka razy i zawsze byłem... Tadeusz Niekompetencja, brak zainteresowania klientem (1) Pracownicy firmy młodzi i niedouczeni. Żadnego zainteresowania klientem, zero... klient słabo (1) Wady: -Lekceważące podejście do klienta; -zero wiedzy dotyczącej druków... Edyta SERDECZNIE POLECAM! INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO KLIENTA (1) Serdecznie zachęcam do korzystania z usług tej firmy. Jestem mile zaskoczona... Zadowolony klient Duży plus - za to ze punkt jest (1) Do tego punktu za każdym razem trafiam wtedy, gdy konkurencja nawala (nawala... Tomasz SUPER EXTRA! (2) Serdecznie polecam tą firmę. Ludzie znają się na rzeczy. Przedmówcy musieli... Superbardzo zadowolona klientka D N O (2) Nie polecam nikomu kontaktów z tą firmą. Pracownicy słabo przeszkoleni lub... Renata Masakra (1) Brak mi słów. Ludzie tam pracujący kompletnie nie znają się na rzeczy. Co... Kaled zadowolony klient (1) obsługa bardzo miła, sumienna i dotrzymująca terminów realizacji, potrafia... kasia Zadowolona (1) Uważam, że obsługa jest kompetentna, potrafiąca dobrze doradzić i wykon