Re: niewarto
Odradzam !
Serio, na rozmowie rekrutacyjnej było nas kilku , po dwóch dniach , zostało jeszcze mniej (sami ludzie zrezygnowali- a teraz napisze dlaczego , otóż za szkolenie dostajesz pieniądze, jasne -ale dopiero przy piątej wypłacie, sa premie i owszem ,ale również wypłacane z opóźnieniem , jeśli w ogóle chcesz coś zarobić, najlepiej pracować na dziale przedłużenia umów , masz szanse na premie od sprzedaży , choć niewielką. Oferty, które są do zaproponowania na infolinii są gorsze od ofert internetowych - ot co , klienci nie chcą przedłużać umowy :)- nie masz prowizji.
Po dwóch dniach pracy masz szkolenie teoretyczne , osoba szkoląca chyba nie za bardzo jest przygotowana , albo właśnie obrała sobie inny cel , niż szkolenie kolejnych pracowników, więc nie przykłada do tego większej uwagi, na szkolenie okazuje się ,że trzeba odpowiedzieć na pytania , których nie było na szkoleni, bądź zostały bardzo ogólnikowo powiedziane - szkolenie musisz wypełnić na minimum 75 procent i masz na to 2 podejścia , nie zdasz, wyrzucają Cie bez słowa .. Kpina, jak cała ta praca !
5
0