Tesco ma wiele do poprawienia
Nie lubię krytykować. Przyjemniej jest oceniać dobrze. Ale co robić, gdy są zastrzeżenia do funkcjonowania sklepu? Nie mam zastrzeżeń do obsługi, jest jak naogół wszędzie, tzn. poprawna. Natomiast występują błędy w naliczaniu odpisów wynikających z promocji. Pomyłki są zwracane, ale pod warunkiem, że reklamacje zgłosi się w tym samym dniu. A dlaczego nie respektuje się prawa do reklamacji w ciągu ustawowych 14 dni?
Niezrozumiałe są kryteria kwalifikowania produktów spożywczych do poszczególnych grup podatkowych. Dlaczego cukier o nazwie ksylitol jest opodatkowany stawką 23% a cukier zwyczajny 8%? Ten pierwszy jest prozdrowotny i jako taki powinien być promowany niższą stawką, zwłaszcza, że i tak jest już 10 razy droższy. Czy kierownictwo nie powinno wpływać aktywnie na politykę cenowo-podatkową swoich towarów?
Niezrozumiałe są kryteria kwalifikowania produktów spożywczych do poszczególnych grup podatkowych. Dlaczego cukier o nazwie ksylitol jest opodatkowany stawką 23% a cukier zwyczajny 8%? Ten pierwszy jest prozdrowotny i jako taki powinien być promowany niższą stawką, zwłaszcza, że i tak jest już 10 razy droższy. Czy kierownictwo nie powinno wpływać aktywnie na politykę cenowo-podatkową swoich towarów?