Brak obsługi technicznej (1)
Zgłoszona awaria Internetu nie została naprawiona przez kolejnych 8 dni.
ostatnia odp. 12 lat temu
Tomasz
OLA - opinia (1)
MOJ MĄZ BYŁ KLIENTEM TEJ FIRMY, POBIERALISMY USŁUGE INTERNETOWA, WE WRZESNIU...
ostatnia odp. 12 lat temu
OLA
czeste awaria, kiebska obsluga klienta (1)
ostatnia awaria trwala ponad dobe ;/ Pani mi z biura mowi, ze nikt wczesniej...
ostatnia odp. 13 lat temu
klient tiwis
Juz ich nie musze znosc (1)
oferta programowa fatalna, jakosc odbioru rewelacyjana o ile przyjmiemy...
ostatnia odp. 13 lat temu
mick
FATALNIE! (2)
Ludzie, Tiwis to jakiś żart! w dodatku DROGI i mało smaczny...
Mam wykupione...
ostatnia odp. 13 lat temu
Gośka
Twis internet (1)
Ja uwazam ze Tiwis jest ok przynajmniej sam net.Dziala be awarii.
ostatnia odp. 13 lat temu
Guderskiego
TV CORAZ MNIEJ I GORZEJ (1)
Rozumiem że w dobie kryzysu potrzebne sa ciecia kosztow, ale zeby utrzymac i...
ostatnia odp. 13 lat temu
msp
klient opinia (2)
Ten TIWIS to kompletne zero,dwa dni siedze i czekam na przyjazd "technika"...
ostatnia odp. 13 lat temu
klient
Stabilnie - ale niezgodnie z deklaracjami (1)
Sprzedają pakiety internet do 25Mbit - to chwalebne, szczególnie jeśli wziąć...
ostatnia odp. 13 lat temu
Maciej
słabo (1)
Mam tiwisa raptem od 3 m-cy i póki co nie miałam kłopotów z brakiem sygnału i...
ostatnia odp. 13 lat temu
ju
awarie! (1)
Non stop są awarie na osiedlu pogodnym. To już zaczyna byc męczące......
ostatnia odp. 13 lat temu
klient
ciągłe problemy (1)
Płace co miesiąc ok. 100 zł i średnio 2 razy w tygodniu nie mogę odbierać...
ostatnia odp. 14 lat temu
kasia
Mania - opinia (1)
co prawda już na Pogodnym nie mieszkam, ale jak mieszkałam,to byłam bardzo...
ostatnia odp. 14 lat temu
Mania
słaby (1)
lubię obejrzeć wiadomości, na pozostałe programy zwyczajnie nie mam czasu,...
ostatnia odp. 15 lat temu
zula