Jestem klientem sklepu i serwisu Electrofun w Gdyni od ponad roku, skorzystałem z serwisu pięciokrotnie z czego trzy naprawy wymagały pozostawienia roweru na dłużej. Za każdym razem spotkałem się z dużą uważnością i wyrozumiałością dla mnie, dla moich potrzeb. Panowie z obsługi za każdym razem starali się pomóc, zabezpieczali dla mnie rower zastępczy na czas naprawy , a ostatnio kiedy reklamowałem amortyzator z przodu w moim rowerze Superior dokonali wszelkich możliwych starań by reklamacja została uznana. Pomimo odrzucenia reklamacji przez producenta roweru, sami od siebie złożyli w moim imieniu ponownie reklamację, która zakończyła się pomyślnie. Wczoraj rower został mi przekazany przez kuriera, był idealnie zapakowany i zabezpieczony a ja nie poniosłem żadnych dodatkowych kosztów.
Dziękuję wszystkim pracownikom sklepu i serwisu, którzy zaangażowali się by mi pomóc w sparli mnie w tym co wydawało się już niemożliwe, dziękuję za cierpliwość bo zdaję sobie sprawę że klient w emocjach nie zawsze jest łatwy i przyjemny.
Pozdrawiam serdecznie Tomasz