Tomek - opinia
Spotkaliśmy się z niekompetencją przy umawianiu wizyty. 20 minut po godzinie, na którą byliśmy umówieni dowiedzieliśmy się, że czas oczekiwania wydłuży się jeszcze o około 15 (nie sprawdzaliśmy już, czy rzeczywiście byłoby to taki czas). Nie uprzedzono nas o tym po wejściu do kliniki, a informację otrzymaliśmy dopiero po naszej interwencji. Nie było też wyraźnego powodu - po prostu lekarz przyjmował innego pacjenta. Niestety nie zmieniają tego faktu uprzejme przeprosiny. Jest to kompletny brak poszanowania czasu pacjenta i bardzo przypomina publiczną służbę zdrowia i to z dawnych czasów.
Obawiam się, że z podobnym podejściem jak w recepcji moglibyśmy się spotkać w gabinecie, także klinika, jeszcze przed wizytą u lekarza, okazała się nie godna polecenia.
Obawiam się, że z podobnym podejściem jak w recepcji moglibyśmy się spotkać w gabinecie, także klinika, jeszcze przed wizytą u lekarza, okazała się nie godna polecenia.