Jestem w Limesie od ok. 2 miesięcy od momentu przejęcia przez nich firmy NetGhost, w której internet to była bajka - wręcz ideał. W tej chwili Limes to totalna porażka! Wielka niewiedza osób z biura obsługi klienta, w ogóle nie odpowiadają na maile! A jeśli się do nich dodzwonić, to naprawdę trzeba mieć sporo cierpliwości, aby wysłuchać do końca bzdur jakie mają do powiedzenia. Po przejęciu przez nich mojego byłego dostawcy internetu faktury miały być przysyłane pocztą, a tu przez 2 miesiące nic - cisza. Od osób trzecich musiałem się dowiedzieć, że trzeba się zalogować na eBOKu i tam będzie wszystko co potrzeba - guzik prawda! Żadnych faktur, tylko druczek potrzebny do dokonania wpłaty na Poczcie. A gdzie fv? Z czego mam się później rozliczać?? Ogólna ocena to ... gorzej niż źle! Szukam właśnie innego dostawcy, mam nadzieję, że znajdę coś lepszego i z większymi kompetencjami.