Tragiczna obsluga Pań pierwszego kontaktu-REJESTRACJA
Najbardziej stresujący i nieprzyjemny etap do przebrnięcia jeśli chodzi o wizytę w tym szpitalu to nieuprzejme i niegrzeczne Panie w rejestracji, które siedzą tam "za karę" i wyżywają się na pacjentach.Osoby te będąc na pierwszym froncie jeśli chodzi o kontakt pacjenta ze szpitalem powinny być szkolone w zakresie obsługi "specyficznego klienta"jakim jest pacjent! Panie te niestety nie posiadają odpowiednich, wrodzonych cech,które winny posiadać (szczególnie kobiety) więc szpital powinien zainwestować w odpowiednie przygotowanie ich do pracy w takim miejscu. Personel wyższego szczebla - lekarze bardzo fachowi i pomocni,ale pani która nie raczy z wrodzonej bezczelności i ignorancji do drugiego człowieka odpowiedzieć na powitanie skutecznie psuje wizerunek szpitala który jest budowany z wielkim trudem przez innych. To tylko zapowiedź "przyjemnośc"i związanych z rejestracją. Upomnienie ani niczego nie zmienia,a wręcz powoduje eskalację bezczelności. Chamstwa Pań doświadczyłam osobiście wielokrotnie, widziałam też jak traktują innych potencjalnych pacjentów.