Tragiczna obsługa klienta

Ten człowiek który podaje sie za sprzedawce ....oferuje części w atrakcyjnych cenach jednego dnia a na następny dzień okazuje się ze jednak jego wiedza nie była na wystarczającym poziomie żeby udzielić fachowej i żetelnej odpowiedzi na zadane pytania dotyczące cen częsci oraz ich rodzaju-ŻENADA!!!!!!!Po wizycie w sklepie i zwiedzeniu dwóch pieter(bo jak się okazało na miejscu,to w sumie nikt nie wiedział kto tu sprzedaje części,czy pani na dole czy pan na górze),odczekaniu 15 min aż super sprzedawca skonczy rozmawiać przez telefon ze swoją mamusią,oznajmił mi zę czesci do mojego samochodu kosztują 3.5razy tyle co mi podał przez telefon.Tłumaczył sie ze nie miał numeru nadwozia i dlatego tyle wyszło.Wszystko bym rozumiał ale przez telefon podałem model rok typ silnika na co on mi że tego modelu silnka jest kilkanaście rodzajów a gdyby troche poczytał to by wiedział że są tylko 3 rodzaje.na szczęście nie doszło do zakupu ani do serwisu kyóry jest w chorych cenach.Poprzez moje doświadczenia chcę ostrzec wszystkich myślących o naprawach w tym miejscu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Tragiczna obsługa klienta

JAK SIĘ NIE MA NUMERU NADWOZIA TO POTEM KLIENT MA ŻAL!!! BO JAK SIĘ ZNA TYLKO KOLOR SWOJEGO AUTA TO JAK TU MU WYCENIĆ CZĘŚCI !!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1