nie polecam (1) Właśiciel Biura nie liczy się z klientem.Z powodu awrii samolotu nasz wyjazd... narciarka Artur - opinia (1) Pierwszy raz pojechałem z Trampem za namową znajomych i śmiało mogę polecić... Artur Nie mam do czego się przyczepić (1) Z trampem jeżdżę dopiero od dwóch lat, wcześniej organizowałem wyjazdy na... Maciej