Wielka szóstka (1) Polecam wszystkim którzy chcą zmienić swoja sylwetkę na lepsze. Pod okiem... Dejvvv Polecam (1) Współpracuje z Przemkiem około toku. Jestem bardzo zadowolona z efektów-moje... Ania naprawdę warto (1) Polecam w 100%. Razem z Przemkiem ćwiczę już od 4 miesięcy. Efekt, -10kg i... artur