Karolina Pawlak

Trener personalny

Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Edytaa - ocena (1) Totalnie polecam treningi z Karoliną! Ćwiczyć z tą pełnią energii i pomysłów... Edytaa Natalia Sz - ocena (1) Do Karoliny trafiłam na przełomie 4 miesiąca ciąży - po przeprowadzonym... Natalia Sz Izabela B. - ocena (1) Bardzo polecam treningi u Karoliny! Ćwiczyłam z nią podczas ciąży do końca 8... Izabela B.
Agnieszka - ocena (1) Pomimo tego, że ćwiczę od dawna, nie wiedziałam jakie ćwiczenia są dla mnie... Agnieszka Kinga - ocena (1) Trenuje z Karolina od kilku miesiecy. Karolina jest zawsze bardzo... Kinga Ania - ocena (1) Trenuję z Karoliną od prawie roku i nie tylko widzę niesamowitą zmianę w... Ania Daga - ocena (1) Z Karoliną ćwiczę od kilku miesięcy i z czystym sumieniem mogę ją polecić!... Daga Aleksandra - ocena (1) Z Karoliną ćwiczę pół roku, po tym czasie mogę powiedzieć, że jest niezwykle... Aleksandra Asia - ocena (1) Zaczęłam ćwiczyć z Karoliną będąc w ciąży i była to najlepsza decyzja jaką... Asia Srebrny - ocena (1) Jestem podopieczną Karoliny już ponad rok i stałam się fanką tego co my tam... Srebrny Sławek - ocena (1) Nie tylko motywuje ale też równie mocno dba holistycznie o zdrowe - nie tylko... Sławek Mjk - opinia (1) Karolina jest tak doświadczoną wszechstronnie i tak profesjonalną osobą, z... Mjk Julia :) - opinia (2) Niestety mimo wielu pozytywnych opinii, ja tej Pani nie polecam. Zlecilam... Julia :) Gosia - opinia (1) Polecam treningi personalne z Karolina! Gosia Dominika - opinia (1) Karolina to świetny trener już dla tych wysportowanych, chcących ułożyć sobie... Dominika Gregor - opinia (1) Trening z Karolina to duze wyzwanie ale i przyjemnosc , ogromna wiedza ,.... Gregor Magda - opinia (1) We wszystkim co robimy najważniejsze jest być skutecznym - i taka właśnie... Magda Marcin - opinia (1) Z całego serca polecam usługi Karoliny, nikt nie motywuje tak do treningu i... Marcin Aga - opinia (1) Karolina pasjonuje się tym co robi i da się to odczuć na zajęci