Re: U Chłopa w Chmielnie - proszę o opinie.
~gość weselny II
(11 lat temu)
My również uczestniczyliśmy w tym weselu majówkowym. Co do poprzedniej wypowiedzi również mogę potwierdzić piękne widoki, saunę, czyste toalety, duża salę, chociaż duży minus za parkiet. Na tak duże wesele, naprawdę było ciasno...
Jeżeli chodzi o jedzenie, zawsze sądziliśmy, że na Kaszubach wesela charakteryzują się przede wszystkim dobrym jedzeniem i oczywiście jego dużą ilością. Tymczasem Panie raczej musiały oddawać swoją porcję Partnerom co by nie padli podczas tańców...
Obsługa fatalna, w niejednym barze plażowym można znaleźć bardziej wykwalifikowanych kelnerów.
Śniadanie po piątkowych poprawinach kosztowało 20 zł od osoby, co było śmieszne, tym bardziej, że każdy uiścił opłatę za drugi nocleg w wysokości 100 zł od pary w ramach tej opłaty rozbełtana jajecznica... mogli chociaż zaserwować "zestaw śniadaniowy" z Poweselnego poranka w postaci jajka, chleba, plastra sera na 100 osób i sosu czosnkowego w ramach noclegu, lub chociaż w ramach dodatkowych 20 złotych.
P.S. Jakby w pobliżu był chociaż McDonald pewnie byśmy byli zadowoleni - spacer na kaca, idealny:)
Pomijamy już fochy właścicielki, która na szczęście nieskutecznie chciała nam popsuć całą zabawę! Chyba na czas wesel powinni zatrudnić młodą, energiczną menadżerkę, która potrafi sobie radzić ze stresem i weselnym humorem gości, taka osoba jest tam dla nas a nie my dla niej :)
Niestety jak widać większość wróciła z wesela głodna i zawiedziona.
Na szczęście było dużo pozytywnie nastawionych do zabawy ludzi, dzięki którym dało się zapomnieć na czas wesela, że jesteśmy najzwyczajniej w świecie głodni :) Wodzirej i Młodzi zapewnili na tyle dużo atrakcji, że przynajmniej możemy wspominać najlepszą majówkę w życiu! Jak będziesz miała okazję gościć fajnych ludzi, może nikt nie będzie myślał o jedzeniu :)
Niestety niesmak po całej otoczce obiektu pozostał i na pewno nie jest to miejsce, które będę polecać, póki nie zmieni się osobą zarządzająca, "szef kuchni" oraz nieletnie kelnerki, nie znające podstawowych zasad podczas obsługi Klienta.
Pozdrawiam :)
6
5