Po tym jak telefonicznie zamówiłem zwiększoną prędkość Internetu powiedziano mi, że będzie ona dostępna wieczorem. Jest juz jutro a predkość Internetu jest wciaż tak sama. Po tym jak w koncu się dodzwoniłem do konsultantki powiedziała mi, że operacja zwiększenia predkości Internetu nie została wprowadzona do systemu (w firmie najwyraźniej pracują oosby, które nie potrafią sprawnie obsługiwać systemu firmowego lub komputera). Konsultantka poprosiła mnie o cierpliwość dodając, że zwiększenie prędkości może potrwać. Na pytanie o której godzinie mogę spodziewać się oczekiwanej prędkości odpowiedziała, że wieczorem (znowu). Próby skontaktowania się z obsługą techniczną to przeprawa przez serię menu, w których UPC stworzyło mnóstwo opcji do wyboru. Przedstawienie wszystkich możliwych wyborów w menu zabiera dużo czasu i zwiększa mój koszt za korzystanie z telefonu. Co więcej od wczoraj UPC obciąza mój rachunek za większą predkość a wciąż mam starą prędkość. Odmawiam