UWAGA NIERZETELNY SPRZEDAWCA- NIGDY WIĘCEJ ENTRA

Drzwi piękne i w dużym wyborze. Prezentują się naprawdę doskonale. Ostrzegam jednak przed ich zakupem ze względu na obsługę.Czas realizacji - opóźnienie ponad 2 miesiące, gdybym się nie skontaktowała to chyba by o mnie zapomnieli.Żadnych przeprosin. Brak odpowiedzi na reklamację. Zgłoszenie jakiejkolwiek naprawy w ramach serwisu
graniczy z cudem, nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile i zawsze mają jakieś wytłumaczenie. Pech chciał ,ze musiałam zamówić jeszcze dodatkową parę drzwi i naiwnie sadziłam,ze po poprzednich przygodach Entra postara się obsłużyć nas jak najlepiej. Nic z tego, kolejny raz opóźnienie ponad 2 miesiące ( a sam czas oczekiwania 8 tygodni), horror. Do dziś się z nami nie rozliczyli - za spóźnienie zgodnie z umową jest kara. Pan Kamil z salonu Entry we Wrzeszczu pięknie zachęca do kupna, ale... zapomniał złożyć zlecenie na produkcję, obiecuje ,ze na poprawki ktoś wpadnie w poniedziałek i ...nic.Pani Kierownik salonu ślicznie przeprasza i obiecuje kontakt telefoniczny po czym.....milczy. Żenada. A nie jest to towar marketowy tylko naprawdę drogi produkt wiec wydawałoby się,że daje gwarancje obsługi .Proszę trzymać się z daleka od tego salonu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: UWAGA NIERZETELNY SPRZEDAWCA- NIGDY WIĘCEJ ENTRA

W imieniu firmy Entra chciałbym poinformować, że wszelkie usterki zostały naprawione a rekompensata za opóźnienie została wypłacona Klientce.

Chciałbym dodać, że podjęliśmy niezbędne działania, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Po naszej ostatniej wizycie w celu regulacji zamka, Klientka miała do naszej firmy dużo lepsze nastawienie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: UWAGA NIERZETELNY SPRZEDAWCA- NIGDY WIĘCEJ ENTRA

Nieprawda. Do dziś należność za zwłokę nie została wypłacona.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0