Usługa lakiernicza

Naprawiałem u Panów kilka rzeczy w aucie.

Co na plus:
1. Cena
2. Kontakt przy rozmowie bezpośredniej

Co na minus:
1. Kontakt telefoniczny - z dwóch razy kiedy miałem otrzymać telegon (postęp prac, zakończenie prac) nie otrzymałem ani razu, musiałem sam dzwonić i się wypytywać co i jak.
2. Jakość wykonania usług - o ile kolor został dobrany OK to położenie lakieru wyraźnie słabe z jednej strony zderzaka, zauważyłem to dopiero po porządnym umyciu auta. Poza tym auto tylko trochę umyte, ochlapane, jeszcze nie wszystko mi się udało wyczyścić. Poprzecierane w różnych miejscach - brakuje tzw. wykończenia.
3. Czas - wydłużył się w stosunku do pierwotnej umowy o tydzień, ale to chyba standard.

Mam mieszane uczucia czy pojechałbym jeszcze raz, być może tak, ponieważ nie mam super nowego auta i nie chciałem w nie inwestować bardzo dużo. Jeśli ktoś ma dosyć nowe auto to tam bym nie oddał - chyba, że ktoś sam zna się na robocie i ma czas żeby przypilnować żeby wszystko było zrobione dobrze.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Usługa lakiernicza

niestety mam podobne odczucia - brak wykonczenia, slady po odcinaniu nozykiem papieru/ folii od zabezpieczenia- karygodne; po profesjonalnym polerowaniu lakieru wyszly ciekawe historie z odcieniem lakieru, widoczne laczenie starego lakieru z nowym, auto cale zasyfione w srodku - dwa razy prane aby doprowadzic do stanu pierwotnego .... polecam bardzo dokladne obejrzenie auta podczas odbioru bo "na pierwszy rzut oka" wszystko wyglada super ....samochod sprzedalem ale mialem dosc duze problemy z tym- wlasnie przez ten brak wykonczenia ...."swiezego" samochodu na pewno bym tam nie oddal...tak samo jak young/oldtimera... ceny ok ale ma to odzwierciedlenie w jakosci wg mnie, terminy ok, obsluga przed-usługowa rowniez ok .....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0