Vectra Gdańsk Nowy Port

trzy awarie w tyg. jedna 2x4h i jedna 8h
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Piotr, skontaktuj się z nami na gdanskpomoc@vectra.pl podając lokalizację występowania awarii. Zwrócimy uwagę na ten rejon i podejmiemy działania w celu ograniczenia do minimum tego typu sytuacji. Bardzo Pana przepraszamy za utrudnienia w dostępie do usług.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 10

Re: Odpowiedź obiektu:

nr awarii 1464266, nie jesteście w stanie zwrócić uwagi na ten rejon bo zgodnie z przekazanymi informacjami z infolinii tech. nie dysponujecie systemem monitorującym który by was o awariach informował. To klient was informuje ze jest awaria, problem wystąpił w sobotę około godziny 22:00, a przywrócenie łącza nastąpiło w pon. o godzinie 09:40.

Firma vectra nie dorobiła się systemu monitorującego stan urządzeń i w razie wystąpienia awarii możliwości powiadomienia o danym zdarzeniu odpowiednie osoby. Wdrożenie systemu umożliwiającego monitorowanie i powiadamianie o awariach to znikome koszty dla większości firm np. Nagios ( proszę sprawdzić koszt) ale firma Vectra stawia na inny system, to klient musi dbać o stan usługi która vectra dostarcza.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 3