Klient Vectra niejako z przymusu(brak innych operatorów).Rok temu miałam problem z łączem internetowym.Wina nie leżała po mojej stronie. Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona na kilka dni później.Technicy pojawili się i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mne zajmują.Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam info,że ktos się usterką zajmie(brak terminu i osoby,która usunie usterkę).Pierwszy technik,ktory nie usunął awarii,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie ,,uszkodzenie kabla przez firmę budująca drogę osiedlową".W mojej obecności stwierdził wcześniej,ze to przekaźnik na klatce. Dzis jest sobota,kolejny dzień brak internetu i kolejny tel do Vectra.