Chciałam przenieść usługę na nowy adres, uzyskałam odmowę, gdyż pod nowym adresem firma nie świadczy usług. Udałam się do siedziby firmy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej i tam pracownik Vectra poradził mi napisać prośbę o rozwiązanie umowy bez naliczania kary finansowej, zapewniał że tak właśnie należy zrobić. W między czasie dowiedziałam się, że mogę poczekać 3 miesiące na podłączenie usług w nowym miejscu zamieszkania, więc tak postanowiłam czekać płacąc nadal rachunki za usługę której nie miałam. W tym czasie Vectra kazała zwrócić sprzęt i naliczyła mi karę finansową w wysokości ponad 1600zł. Od samego początku nie zamierzałam wypowiadać umowy, zrobił to za mnie pracownik firmy w Gdańsku, widocznie takie są praktyki by naciągnąć człowieka na koszty. Pracownicy Gdańskiej placówki wypierają się swoich słów i czynów. Nieodpowiedni ludzie na danych stanowiskach, chyba, że firma notorycznie wykorzystuje swoich klientów to wtedy tacy pracownicy jak najbardziej mają sens.. Porażka ludzie, daleko Wam do standardów europejskich...
Bardziej opłaca im się oszukiwać ludzi na grubą kasę, niż pociągnąć kilka kabli na obszarze kilku kilometrów.