Vectra
Nie polecę nikomu tego operatora telewizji kablowej.Ciągle mam przerwy w nadawaniu programu/brak sygnału/Internet słaby!
W razie awarii zero kontaktu/telefony nie są odbierane,tylko słychać muzykę bez skutku.Chyba przestanę płacić !!!!!!!Ponieważ operator nie wywiązuje się z podpisanej umowy to ja też mam jakieś prawa i będę się starała,żeby ją zerwać wcześniej.W dniu dzisiejszym tzn.01.XII/br.
od rana nie mam łączności /brak sygnału/ telewizji.Dodzwonić się nie mogę żeby zgłosić problem/cały czas słychać muzykę Dziwię się że Vectra ma taki stosunek do klienta,przy takiej konkurencji na rynku!!!!!!
W razie awarii zero kontaktu/telefony nie są odbierane,tylko słychać muzykę bez skutku.Chyba przestanę płacić !!!!!!!Ponieważ operator nie wywiązuje się z podpisanej umowy to ja też mam jakieś prawa i będę się starała,żeby ją zerwać wcześniej.W dniu dzisiejszym tzn.01.XII/br.
od rana nie mam łączności /brak sygnału/ telewizji.Dodzwonić się nie mogę żeby zgłosić problem/cały czas słychać muzykę Dziwię się że Vectra ma taki stosunek do klienta,przy takiej konkurencji na rynku!!!!!!