W styczniu popełniłem ten błąd i podpisałem umowę z tymi nieudacznikami! Kontakt z infolinią praktycznie niemożliwy! Czas oczekiwania 20-30min co przekłada się na duże kwoty frajera chcącego się dodzwonić. Po uzyskaniu upragnionego połączenia nie jesteśmy w stanie uzyskać jakichkolwiek sensownych informacji! Totalna porażka w dzisiejszych czasach wiedzy, kultury i jakiegokolwiek zainteresowania pracowników infolinii, działu technicznego. Oczywiście sami ze swojej strony dzwonią z nową ofertą ale w przypadku dodatkowych pytań ślad po nich ginie. Są nieosiągalni. Ta sam sprawa dotyczy odpowiedzi w ciągu 48H!Bzdura!Czekam już ponad 10 dni na dodatkowe informacje w związku z nową ofertą przedstawioną przez pracownika BOK ale pytania chyba okazały się zbyt trudne lub niewygodne więc bierzemy palanta na przetrzymanie, nie odpisujemy, nie oddzwaniamy temat umrze śmiercią naturalną a on sam się podda jak się zmęczy! Tak jest załatwiana każda sprawa w tej firmie! Bardzo żałuję, że nie wypowiedziałem umowy ostatnio przy zmianie przepisów! MOJ BŁĄD! Jeśli wam zależy na profesjonalizmie, kompetencji, szacunku dla klienta NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁEDU PODPISUJĄC UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ!DNO XXI WIEKU!