Wciąż czekający klient - ocena

Wszyscy, którzy planują współprace z tym deweloperem niech zastanowią się dwa razy czy warto podejmować ryzyko. Deweloper ma system podpisywania umów z klientami, a później jak otrzymają pieniądze to przedłużanie budowy i zwalanie winy na wszystko, i wszystkich wkoło. W umowach nie ma kar za opóźnienie, więc deweloper nic sobie nie robi z opóźnień i radośnie odpowiada na zapytania klientów w sposób delikatnie mówiąc nieprofesjonalny. Deweloper nic sobie nie robi z nieplanowanych basenów w ogródkach i zostawia wszystko przypadkowi i swojej wierze, że będzie dobrze. Dziwne to wszystko, ze już zabiera się za następne osiedle, a ma problem z poprzednimi inwestycjami, aby je oddać. Krótko mówiąc jeżeli ktoś lubi być zbywany i pisać maile do dewelopera za swoje ciężko zarobione pieniądze to polecam z całego serca. Jeżeli chcesz kupić nieruchomość i zamieszkać to wybierz innego dewelopera.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii i zaufanie, jakim nas Pan obdarzył, wybierając WILLBUD. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami, które niestety wynikają z dynamicznie zmieniającej się sytuacji ekonomicznej na rynku - z czynników od nas niezależnych (w tym problemów logistyczno-transportowych w branży oraz dostępność materiałów budowlanych odpowiedniej jakości)

Rozumiemy, jak ważny jest wybór wymarzonego domu, a co za tym idzie - nowego miejsca do życia. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie kroki w celu jak najszybszego przekazania Panu kluczy do nowego lokum.

Chcielibyśmy podkreślić, że satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Mamy nadzieję, że po odbiorze lokalu będzie mógł Pan cieszyć się komfortem i jakością, którego Pan oczekiwał, wybierając nasze usługi. Wierzymy, że doceni Pan dodatkowy wysiłek, jaki włożyliśmy w dopracowanie detali Pana nowego domu (nawet pomimo opóźnień).

Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Jeśli ma Pan jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji.

Z poważaniem,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 10

Czyli dalej masło maślane, dużo pisania mało konkretów. Do dnia dzisiejszego klienci czekaja na odbiory, a Willbud nawet nie wysłął pisma z data przybliżonego terminu kiedy one nastąpią. Terminy odbiorów z poprzedniego roku 2023 już minęły, ale nowych klienci nie dostali i tak wszyscy czekaja. Totalny brak szacunku do klienta, ktory kupił nieruchomość. Poprostu w głowie się nie mieści jak można tak ignorować i lekceważyć klientów. Proszę napisać na jakie to specjalne materiały Willbud czeka, aby zakupić, a które nie są dostępne.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prawda jest taka że opóźnienia wynikają z wszego niedbalstwa, braku umiejętności w prowadzeniu inwestycji oraz przede wszystkim złego zaplanowania całego procesu. Narażacie ludzi na nieprzewidziane koszty i ogromny stres finalnie serwując produkt nieprzystający do obecnych standardów. Pisanie o satysfakcji klientów i dopracowaniu w detalach lokali to szczyt hipokryzji która dla klientów którzy musieli przejść z wami cały proces budowlany brzmi jak kabaret. Ja osobiście drugi raz bym od was nie kupił i wszystkim to odradzam bo jak zaczynają sie kłopoty które sami na siebie i na klientów sprowadzacie to zaczynacie szukać winnych wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czyli na biurku waszego prezesa.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0