Widzę że zamieszcacie tylko pozytywne opinie
Byłem ostatnio i próbowałem Was ocenić - negatywnie bo więcej tam nie wróce....
Zarezerwowałem stolik w „najlepszej” restauracji sushi. I na moje nieszczęście pojawiłem się na 10 min przed godziną rezerwacji. Dwa stoliki ( również dwuosobowe) były wolne a Pani zza lady z szerokim uśmiechem na twarzy oznajmiła że powinienem przyjść za 10 min, aż siedzący przy stolikach odwrócili się słysząc taki tekst. Pani zza lady wskazując na parę siedzącą przy „naszym” stoliku poinformowała że jeszcze jest zajęty a widząc to co na nim stało można bez wątpienia ocenić że 10 minut to czysta abstrakcja chyba, że Pani zza lady zapakuje to do pudełka na wynos i przegoni tą parę bo następna już czeka.
Podejście godne Baru Mlecznego, chociaż może raczej nie, bo pamiętam takie czasy kiedy byłem studentem to obsługa była o niebo lepsza. Zatem ja prywatnie jak i moja firma ( a bywaliśmy tam dość często) już więcej się tam nie pojawimy – nigdy…
Zarezerwowałem stolik w „najlepszej” restauracji sushi. I na moje nieszczęście pojawiłem się na 10 min przed godziną rezerwacji. Dwa stoliki ( również dwuosobowe) były wolne a Pani zza lady z szerokim uśmiechem na twarzy oznajmiła że powinienem przyjść za 10 min, aż siedzący przy stolikach odwrócili się słysząc taki tekst. Pani zza lady wskazując na parę siedzącą przy „naszym” stoliku poinformowała że jeszcze jest zajęty a widząc to co na nim stało można bez wątpienia ocenić że 10 minut to czysta abstrakcja chyba, że Pani zza lady zapakuje to do pudełka na wynos i przegoni tą parę bo następna już czeka.
Podejście godne Baru Mlecznego, chociaż może raczej nie, bo pamiętam takie czasy kiedy byłem studentem to obsługa była o niebo lepsza. Zatem ja prywatnie jak i moja firma ( a bywaliśmy tam dość często) już więcej się tam nie pojawimy – nigdy…