Wielkie rozczarowanie
Jestem stałą klientką restauracji Lee's Chinese (chociaż o wiele częściej zamawiam jedzenie do domu przez telefon). Zawsze trzeba było na nie czekać około godzinę, jednak dzisiaj czekam już PONAD DWIE GODZINY. Dzwoniłam dwa razy do restauracji, żeby zapytać się, co się dzieje z dowozem i co chwilę dostawałam odpowiedź 'kierowca już jedzie' (pół godziny od ostatniej rozmowy i dalej go nie ma). Dostałam też informację, że kierowca wziął ze sobą trzy dowozy, przez co bardzo prawdopodobne jest to, że moje zamówienie dojedzie zimne. Jestem naprawdę rozczarowana postawą obsługi restauracji. Jeśli jeden kierowca nie potrafi wyrobić się ze wszystkimi zamówieniami do domu, to może powinno się zatrudnić drugiego?
Co do jedzenia - pierwsza klasa, w życiu nie jadłam lepszej chińszczyzny, dlatego mimo powyżej opisanej sytuacji, zapewne dalej będę jadła w Lee's Chinese.
Co do jedzenia - pierwsza klasa, w życiu nie jadłam lepszej chińszczyzny, dlatego mimo powyżej opisanej sytuacji, zapewne dalej będę jadła w Lee's Chinese.