Wojtek - opinia

Temat dostępny też na forum: Inpro
Jako nabywca mieszkania na osiedlu Azymut w Gdyni przestrzegam przed korzystaniem z usług Inpro S.A.
Deweloper nie radzi sobie z realizacją inwestycji i komunikacją z nabywcami lokali:
1. żaden z terminów opisanych w Prospekcie Informacyjnym nie został dotrzymany:
⁃ termin wydania lokalu był kilkukrotnie przekładany
⁃ termin przeniesienia własności również nie został dotrzymany
⁃ przyczyny opóźnienia na budowie zostały uargumentowane "kaskadową rzeźbą terenu" czego firma działająca na rynku od ponad 30 lat nie potrafiła przewidzieć
2. deweloper nie potrafi uzyskać pozwolenia na użytkowanie:
⁃ nie był w stanie dostarczyć dokumentacji do PINB, brakowało podstawowych dokumentów i podpisów więc Urząd wydał decyzję odmowną (więcej informacji do uzyskania w Urzędzie)
⁃ trwa kolejna próba uzyskania pozwolenia na użytkowanie a PINB zgłasza nieprawidłowości w wykonaniu osiedla i odstępstwa od projektu budowlanego
3. komunikacja z nabywcami lokali jest na zatrważająco niskim poziomie:
⁃ klienci są zbywani ogólnikowymi oświadczeniami zarządu
⁃ deweloper unika otwartej i szczerej komunikacji zasłaniając się wewnętrznymi procedurami i RODO
Zdecydowanie odrazam #inpro #azymut, szkoda nerwów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie,
w imieniu INPRO S.A. przede wszystkim przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami.
Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br.
Bieżące wyjaśnienia przekazujemy w korespondencji listownej oraz podczas spotkań z klientami.
Zgodnie z ustaleniami uzgodnionymi na spotkaniu z klientami w celu poprawienia jakości komunikacji pomiędzy INPRO S.A. a mieszkańcami informację przekazujemy przedstawicielowi mieszkańców, który udostępnia komunikaty w ramach zamkniętej grupy osiedla „Azymut” na Facebook’u.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0