Wojtek - opinia
Jako nabywca mieszkania na osiedlu Azymut w Gdyni przestrzegam przed korzystaniem z usług Inpro S.A.
Deweloper nie radzi sobie z realizacją inwestycji i komunikacją z nabywcami lokali:
1. żaden z terminów opisanych w Prospekcie Informacyjnym nie został dotrzymany:
⁃ termin wydania lokalu był kilkukrotnie przekładany
⁃ termin przeniesienia własności również nie został dotrzymany
⁃ przyczyny opóźnienia na budowie zostały uargumentowane "kaskadową rzeźbą terenu" czego firma działająca na rynku od ponad 30 lat nie potrafiła przewidzieć
2. deweloper nie potrafi uzyskać pozwolenia na użytkowanie:
⁃ nie był w stanie dostarczyć dokumentacji do PINB, brakowało podstawowych dokumentów i podpisów więc Urząd wydał decyzję odmowną (więcej informacji do uzyskania w Urzędzie)
⁃ trwa kolejna próba uzyskania pozwolenia na użytkowanie a PINB zgłasza nieprawidłowości w wykonaniu osiedla i odstępstwa od projektu budowlanego
3. komunikacja z nabywcami lokali jest na zatrważająco niskim poziomie:
⁃ klienci są zbywani ogólnikowymi oświadczeniami zarządu
⁃ deweloper unika otwartej i szczerej komunikacji zasłaniając się wewnętrznymi procedurami i RODO
Zdecydowanie odrazam #inpro #azymut, szkoda nerwów.
Deweloper nie radzi sobie z realizacją inwestycji i komunikacją z nabywcami lokali:
1. żaden z terminów opisanych w Prospekcie Informacyjnym nie został dotrzymany:
⁃ termin wydania lokalu był kilkukrotnie przekładany
⁃ termin przeniesienia własności również nie został dotrzymany
⁃ przyczyny opóźnienia na budowie zostały uargumentowane "kaskadową rzeźbą terenu" czego firma działająca na rynku od ponad 30 lat nie potrafiła przewidzieć
2. deweloper nie potrafi uzyskać pozwolenia na użytkowanie:
⁃ nie był w stanie dostarczyć dokumentacji do PINB, brakowało podstawowych dokumentów i podpisów więc Urząd wydał decyzję odmowną (więcej informacji do uzyskania w Urzędzie)
⁃ trwa kolejna próba uzyskania pozwolenia na użytkowanie a PINB zgłasza nieprawidłowości w wykonaniu osiedla i odstępstwa od projektu budowlanego
3. komunikacja z nabywcami lokali jest na zatrważająco niskim poziomie:
⁃ klienci są zbywani ogólnikowymi oświadczeniami zarządu
⁃ deweloper unika otwartej i szczerej komunikacji zasłaniając się wewnętrznymi procedurami i RODO
Zdecydowanie odrazam #inpro #azymut, szkoda nerwów.