Wymiana instalacji elektrycznej

Witam!
Mozna "z gory" zalozyc jaki jest koszt wymiany instalacji elektrycznej z alu na miedz w mieszkaniu 48m2?blok z 1980 roku
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

W blokach jest wiele niespodzianek z tamtej "epoki" kable układane ukośnie lub jedna żyła podciągnięta od sąsiada. Można z głową wycinać bruzdownicą ale płytko. Można układać w miejscu łączenia sufitu ze ścianami i w tynku ( o ile jest go dość grubo ) Jednym słowem niektóre rzeczy wychodzą w praniu.
Jeśli chodzi o robociznę łącznie z nową tablicą bezpieczników to około 2500 zł do tego materiał przewody 2,5 oraz 1,5 mm wraz z włącznikami, gniazdkami itp Zależy czy będą jakieś modyfikacje np więcej punktów ( gniazdek, włączników, oświetlenie )
Podejrzewam, że chodzi o 2 lub 3 pokojowe ?
hexanet728@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak,mieszkanie 2 pokojowe. Moje pytanie moze troche z tych glupich i bezsensownych,ale jestem totalnym laikiem jesli chodzi o remonty,itp. Myslisz ze w 5tys sie zamknie wszystko?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

> ze w 5tys sie zamknie wszystko?

Jeśli masz instalację natynkową, np. w rurkach, to spokojnie w tej kwocie się zmieścisz.
Jeśli masz podtynkową, to bardzo ostrożnie zdzieraj gładzie, farby, tapety czy glazurę, żeby je z powrotem na to samo miejsce przykleić, bo za tę kwotę raczej nikt Ci całego mieszkania nie wyremontuje (pomijając już zupełnie koszt wymiany elektryki) :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najpierw by trzeba było obejrzeć na miejscu, przejrzeć detektorem przewody w ścianach i już by było wiadomo jaki koszt i jaki przybliżony czas. Trzeba by także pomyśleć czy będą jakieś modyfikacje np więcej włączników, oświetlenia, wyłącznik różnicowo prądowy itp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0