Parapetówka jakieś pomysły na prezent (1) Czy macie jakieś pomysły na prezent z okazji parapetówki? Szukam czegoś dla... Remont ścian- PROSZĘ O PORADĘ (3) Witam serdecznie. Jestem studentką i planuję remont pokoju w akademiku.... peciastar Taras z desek kompozytowych - (71) Czy ktoś ma taras z desek kompozytowych? Polecacie jakieś konkretne firmy?... MM