Wynajem długoterminowy dla osoby prywatnej

Wynajem długoterminowy dla osoby prywatnej - jakie firmy polecacie? szukam normalnego dupowozu, gdzie nie będzie mnie interesował serwis ani nic innego oprócz płynem do spryskiwaczy. decyzja podyktowana zszarganymi nerwami po tułaczce u mechaników z moimi dwoma "gruzami". sprzedaje je i chcę przesiąść się na jedno auto, koniecznie w najmie, bo w 2021 zostawiłem w serwisach tyle siana, że miałbym na roczne raty za najem nowego golfa. jestem zielony w tym temacie, dlatego proszę o radę i wskazówki. dziękuję ślicznie - nie wykluczam najmu aut używanych, 2 -3 letnich, bo widziałem, że takie opcje też są.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Firm jest wiele, może nie w Tomaszowie, ale w Lublinie czy Zamościu znajdziesz miejsca, w których mozna wynająć auto na dłużej. Najlepiej porównać sobie ceny i auta, w sieci jest wszystko. Możesz zerknąć sobie na master1 Mają spory wybor autek, znajdziesz tam na spokojnie auta 2-3 letnie, zresztą wejdź sobie na ich stronę, będziesz mógł sprawdzić jakie są zasady najmu oraz wyliczyć sobie na kalkulatorze, ile Cię ten najem będzie kosztował. Aktualnie jeżdżę autem od nich i jestem zadowolony.
Opinie mają różne, aczkolwiek u mnie jest na razie wszystko ok.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Aktualnie wynajmuję auto w master1. Jak dla mnie największym plusem jest przewidywalność wydatków. Wiesz ze auto kosztuje Cie np. 2000 zł miesięcznie plus paliwo, nie ma innych kosztów. Każdy kto prowadzi działalność gospodarczą wie jak ważne sa przewidywalne koszty i jak ważna jest możliwość przewidzenia budzetu. Ja jestem bardzo wygodnicki, nie lubie myslec o tym co zrobie z autem jak skonczy sie leasing, jak skończy się gwarancja, czy auto zacznie sie sypac czy nie. Czy musze uważać przy dynamicznej jeździe, bo jak będę katował auto to silnik szybciej sie rozleci. Auto ma byc sprawne przez 3 lata, pozniej je oddaje i nie mam problemu.